Ga naar hoofdinhoud

Marktvisie maart 2013

Free Publicity: Tips om gratis in de krant te komen

Uw bijzondere product, nieuwe verkoopwagen of jubileum verdient extra aandacht. Bijvoorbeeld door gratis in de krant te komen. Hoe? MarktVisie volgde de workshop Free Publicity van ondernemer Esther Jacobs en verzamelde zeven inspirerende tips.

Verkoopwagens: Markthandelaren zijn net tentenbouwers

Ze willen zo veel mogelijk meters overbruggen. Wij proberen daarop in te spelen met steeds nieuwe technieken om ervoor te zorgen dat ze een zo groot mogelijk verkoopoppervlakte hebben. Wij zijn creatief met kokers.

Nieuwe Soestermarkt: Burenmarkt naar Amsterdams voorbeeld

Het idee is afgekeken van de Zuidermarkt in Amsterdam, dus ook de toekomstige Soestermarkt wordt georganiseerd door consumenten en de fruit en groentekraam wordt zelfs door de kopers gerund.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.