Ga naar hoofdinhoud

Marktvisie 3 – 2020

Editie 3 van Marktvisie 2020. In het magazine onder andere aandacht voor een jeugdige ‘nieuwkomer’ op de markt: De 18-jarige stroopwafelbakker Jaimy Polko.

Kaashandelaar Hans van Balen is één van de pioniers van de biologische producten op de markt. “Ik was de eerste marktkoopman die met alleen biologische kaas op de markt ging staan”, vertelt hij. Een interview leest u in het magazine.

Banden wisselen?

Wel of geen winterband, wat is wijsheid. Maart is de bandenwisselmaand. Marktvisie vroeg de ANWB en Veilig Verkeer Nederland om advies. Uiteraard vindt u de marktkalender in het hart van het magazine.

Storm

De februarimaand waaide voorbij door alle stormen. De markt ontkwam helaas ook niet aan Ciara en Dennis. Marktvisie stelde de vraag: valt er wat te beginnen tegen stormschade?

De Tiburgse zeilmakerij Van Balen vertelt waarom een mooi zeil belangrijk. is. En de Utrechtse Mevrouw Markt, alter ego van Sanne Bloem, vertelt hoe ze een brug probeert te slaan tussen bezoeker, deelnemer en organisator.

Ondernemingsplan

Een ondernemingsplan is dé basis voor een startend bedrijf, zegt de MKB Assistant. Drs. Hans van Tellingen vertelt dat fysieke winkels altijd zullen winnen van virtuele winkels. En de broers Tanja van Allesvoorverswinkels.nl willen het online platform voor de versbranche worden. Bovendien bieden ze de lezers van Marktvisie twintig procent korting op hun eerste bestelling.

Open magazine